Så här på morgonkvisten kan man ju vara lite grinig...

I morse jag upp 6:30 (svintidigt pour moi) eftersom jag sedan två dagar tillbaka bor hos Frida Langenius. Det var lite av en impulsidé men jag gillar det! Vi har bl.a. försökt baka en papparkaksstad, men det hela slutade med tre halvfärdiga hus, två brandalarm (under vilka Stina, 8 år, inte ens vaknade) och slutligen ett krossat trafikljus. Trafikljuset var i stort sett det enda som jag bidragit med, och jag var oerhört stolt (bilder kommer!) men en viss Frida "råkade" visst göra sönder det... Sedan blev det till att spendera halva natten med att kasta gris och ligga på golvet/på en pilatesboll och snacka skit (här var även OScar lite inblandad över skype) tills klockan var två och vi insåg att vi kanske borde sova. Idag väntar engelska i två timmar, matte i en och naturkunnksap i två. Jag får trösta mig med att vi troligtvis missar matten på grund av ett möte med syo och att resten är gruparbeten. Nej, nu börjar julkalendern. hejdå! (Föresten så återkommer jag med replik på "behöver jag verkligen skriva mitt namn?^^"'s kommentar i föregående inlägg.)

Kommentarer
Postat av: Lina

Godmorgon

2008-12-05 @ 07:42:06
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0