Och plötsligt är man EU-kritiskt.

Vad jag tänkt skriva om ändå sedan i lördags är det jag tänker skriva om nu. Nämligen Grön Ungdom som jag och Anna gick med i i lördags! Anna undrade nämligen om jag ville följa med på en "dag för nya medlemmar"-dag, och eftersom jag sedan ett tag tillbaka funderat på att gå med i GU följde jag med. Och det var kul! Såklart: udda från början, men allt eftersom tiden gick blev det väldigt trevligt och det hela slutade med att vi fyllde i en medlemslapp och vips! så var vi välkomna på diskussion/träff ang. vad Miljöpartiet tycker om EU redan på tisdag (läs: idag). Så det är där jag har spenderat min kväll! Bland sjukt trevliga människor och hej vilken allmänt dåligt inlägg det här antaligen blev :P Beror så fall bara på att jag är så glad över att det här har hänt! Jag gillar att engargera mig! Men snart borde det bli läggdags... ska bara titta igenom de bloggar jag följer och sedan ladda upp med alldeles för lite sömn inför morgondagens nationella prov. Wiho!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Sjukt kul att ni bestämde er för att komma förbi. Väldigt kul att ah er med, särskilt att snacka massa politik med dig!



ha de!

2008-12-03 @ 00:25:35
URL: http://absoluteniklas.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jaa det var väldigt kul! du har verkligen talang för det där!



hälsningar amanda

2008-12-03 @ 16:51:00
Postat av: Erik

Jag har aldrig riktigt förstått...är du intresserad av politik och sånt skit??? Det är typ verkligen inte roligt! Skriv lite inlägg med bilder och om allt annat som händer!

2008-12-03 @ 19:57:50
Postat av: Sara

Och vem fan är Erik liksom?



Och tack föresten Amanda. vem Amanda nu är.... :P

2008-12-03 @ 20:48:15
URL: http://annochsara.blogg.se/
Postat av: Måste jag skriva mitt namn? ^^

Men Sara, miljöpartiet är ju så inte rätt parti att stötta! (On the other hand, finns det något parti som man skulle vilja stötta?)Och EU är bra för Sverige, tänk om vi hade haft euro, då hade det varit så mycket billigare för oss att resa utomlands...

Fortsätt att skriva intressanta inlägg på din blogg Sara, du har vunnit över Claes för länge sen!

Kram!

2008-12-04 @ 21:54:02
Postat av: Kristin

hej! Tack för kommentaren på min blogg, och välkommen till Grön Ungdom! Hoppas att du kommer ha lika kul med ditt engagemang som jag har haft! Och du, missa inte riksårsmötet i Göteborg i Februari! Jag tror det blir hur kul som helst! Kanske ses där:)

2008-12-09 @ 00:40:38
URL: http://kiiisel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0