Jodå, nog gör EU nått bra.

  Såg på nyheterna att EU nu ska/har beslutat att endast lågenergilampor ska tillåtas säljas i EU-länderna, åtminstone efter 2012. Grymt, till såna beslut behövs de!

  Nej, jag måste faktiskt skriva på min individuella neturkunskapsuppgift. Någon som vet något om bra energikällor i Bombay resp. Moskva? Inte jag i alla fall. Fast först ska jag nog kolla på de avsnitt jag missat av julkalendern (som för övrigt är grym! :D).

  Hmm, om jag nu lyckas med Niclas idé om att typ publicera blogginlägg facebook kommer ännu fler kunna klaga på att jag skriver om ointressanta saker, typ som politik och sånt som jag själv tycker är skitviktigt och jättekul istället för dagens outfit eller postar bilder på de supersnygga tjejerna Emma och Åsa. Yey, jag kan få ännu mer uppmärksamhet!! :D :D

Kommentarer
Postat av: Erik

idé om att typ publicera blogginlägg facebook ? va vart ska du göra det nånstans?

2008-12-08 @ 22:15:13
Postat av: Anonym

fast jag tycker att det är roligare om du postar bilder på supersnygga tjejerna Emma och Åsa...

2008-12-09 @ 18:12:34
Postat av: Malin

Det tycker jag också! man vill ju se lite bilder på snygga folk..

2008-12-09 @ 20:33:40
Postat av: Joakim Larsson

Fast de ligger ju nåra år efter. LED-lampor är det nya svart. Lysrörslågenergielampar är det nya PVC.

2008-12-09 @ 22:38:39
URL: http://blogg.joakimlarsson.se
Postat av: Sara

Jojo, men så är det ju EU vi pratar om också.

Bättre sent än aldrig(frågan är om man kan säga så när det gäller klimatet...)!

2008-12-10 @ 14:10:10
URL: http://annaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0