En very good day och aj like my swenglish.

Okej, gött! Tid över. Eller nja, jag borde egentligen sova för jag är väldans trött, men det får vänta.
  Allt för er, mina älskare läsare!!

  Idag har jag spenderat kvällen hos Chricke med min mentorsgrupp och bakat lussebullar! Hur trevligt som helst! Det blev både kittling, huvudmassage, älglekar, tedrickande, skvaller och såklart bak. Själv gjorde jag ett konstverk i form av en lusse-gubbe, men den råkade Chricke, som för övrigt är vår mentor, halshugga. Jag blev lite sur, men sedan blev jag påmind om att det var honom jag hade avbildat och då förlät jag honom. Dock kunde Tomas självklart inte nöja sig med det, utan påstod att det därför var JAG som dödat Chricke genom att göra lusse-Chricke som riktiga Chricke sedan dödade. Jag har märkt att Tomas alltid är emot mig! Som Karl ungefär, nu när jag tänker på saken...
  Jag skulle dessutom idag ha skänkt Oscars 7 kronor till välgörenhet men detta fick bli i form av en knäckklubba pour moi.
  Nicole hade världens sämsta humor och sa något som verkligen inte kan framställas i ord, men som var extremt töntigt och jättekul.

  Slutsats: en bra dag!
  Svenska-grejen som jag inatt ägnade fyra timmar åt visade sig dessutom vara hundra gånger bättre än när jag skrev den.
  Och! Jag fick min lön så jag ä rik som ett troll; imorgon ska det shoppas julklappar :D Och nu ska det sovas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt att höra:)

2008-12-21 @ 00:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0