Back on track.

Hellu.
Förlåt att jag är så dålig på att skriva.
Tack för att ni läser ändå.
Typ.

I alla fall; jag är hemma nu. Fem dagar i Lyon med, låt oss förkorta hela min förklarande analys med; släkten, var fyra dagar för mycket och just nu älskar jag att sitta i min mjuka säng och veta att det kommer vara mörkt hela natten, ingen kommer vakna klockan 4, tända lampan och börja läsa och temperaturen i rummet inte kommer överstiga 50 grader.
  Om ni vänder på allt det där förstår ni hur mina franska nätter varit.

  Eller jo, det finns ett ställe jag hellre hade varit på. Det heter Sommaren och är beläget lite här och var, just nu till största delen i min hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0