Segern är vår, segern är vår!

Claes har slutat blogga!
Vi har vunnit!

TJOHO!

Därför ska jag nu bjuda på ett inlägg :)

Dagen började 8:20 med nationella i matte. Jag klarade mig nog hyfsat men sista uppgiften blev ett enda stort virrvarr av variabler och samband hit och dit i olika ekvationer och funktioner jag inte ens förstod mig på själv. Så vi får se hur det går, för jag har ingen aning...
Efter det bestämde jag mig för att hoppa över syslöjden vilket gav mig två timmar att döda. Jag bestämde mig för att i alla fall påbörja mitt arbete om August Strindberg som ska vara inlämnat på onsdag nästa vecka. Jag läste lite i biblioteket och gick sedan hem för att börja skriva.
Men självklart hade jag glömt nycklarna så det blev en tupplur på studsmattan istället, vilket i och för sig inte var helt fel...
Sedan väntade en mattelektion och dagens skolk nr 2; en föreläsning om droger som kändes allmänt onödigt. Knark är bajs, that's it. Och bajs är knark....? Aja.

Seglingsträningen senare på dagen gick hyfsat bra, om man bortser från att jag tappade bort mina solglasögon innan jag ens fått på mig dem.
Mer orkar jag inte skriva, för nu borde jag egentligen skriva mitt svenska arbete, eller skriva en låt till musiken, eller plugga kemi eller läsa Hemsöborna eller.... Ja, ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0