I am sailingggggggggg

Gosh jag typ dör.
Jag har seglat alldeles för mycket i helgen, pluggat alldeles för lite och varit allmänt alldeles för kass.

På tisdag har jag två prov som jag inte pluggat ett skit på. Och jag skjuter liksom upp det hela tiden. Mer än vanligt. Gå och häng dig Sara, tack.

I alla fall så skriver jag bara det här för att peppa mig själv till att slå upp samhällsboken, vilket, om jag känner mig själv rätt, ändå aldrig kommer hända. HÄNG DIG SARA!

Usch, ja, som ni märker är jag på sådär-humör. Opepp. Trött. Seg. Lat. Korkad. OCH SÅ VIDARE!

Oj vad någon som läst ändå hit måste ha sjukt tråkigt, nästan lika tråkigt som jag har nu. OJ.

Jag ska gå på Donner.
Jag bestämde mig inatt.
Där ska jag gå.
Det känns bra men jag vill typ gå samhäll. Jag orkar inte vara en natur-tönt utan liv och jag kommer säkert bli alldeles för tråkig och osocial. Nej, nu har jag för mycket fördomar, övertala mig att jag har fel, tack.
I och för sig kommer jag säkert inte komma in ändå med tanke på hur lite jag har pluggat inför mina prov och hur lite jag har gjort på mitt arbete om August Strindberg som skall vara inlämnat på onsdag. Jippie...
Nej, nu fan ska jag läsa samhäll.
Hej och godnatt!

PS; Jag och Anna drar till tyskland helgen efter valborg. Jag är värsta pepp :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha man blir inte en nörd om man läser natur :O Våran klass äger och det finns ingen som är en nörd direkt.. Okej, Claes är ju väldigt barnslig men annars är vi andra hyfsat normala :P Haha

2008-05-28 @ 17:27:58
URL: http://desmajobbiga.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0