Hola mi amigos!

Tjohej, hola hola! Jag har blivit värsta spanska-nörden, fast tyvärr kan jag inget annat än den fras som står här över...

Igår seglade jag i Långedrag. Jag kom sist i alla race! Heja mig... Eller i sista kom jag faktiskt näst sist för Emma bröt. Det blåste nämligen ganska mycket; 8-10 m/s, det du Claes! Och jag kapsejsade i alla race utom det första (i det kan jag erkänna att jag seglade rätt kasst faktiskt) så lite otur hade jag allt...

Nej nu är klockan halv tolv, så jag ska börja dra mig bort från datorn (bokstavligt talat; jag är typ fast). Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Claes

Duktigt. Fast jag seglade fyra pass (på cirka 1,5 timmar vardera) i 8-12 meter i helgen. Tänk ifall det blåser i Bråviken...då kommer du sist!

2007-09-03 @ 18:00:41
URL: http://xgordinjobb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0