Motala

Chaio mina vänner!
Nu är jag i Motala och hinner inte / orkar inte skriva särskilt mycket men ni ska få en kort liten rapport!

Jag kommer säkerligen ha gått ner ca 10 kg när jag kommer hem för vi cyklar överallt, jag har varit på ett styrkepass, ett seglingspass och ett (skitjobbigt!) spinningpass. + en gympa lektion, men då spelade vi bara volleyboll. Och jag har bara varit här i två dagar nu. Volleybollen var väldigt kul faktiskt, under en "match" ramlade varannan person när de skulle slå iväg bollen, en kille sparkade alltid på den och en annan kille sa en skitrolig kommentar (jag höll på att skratta ihjäl mig) men jag minns den inte längre.

Imorgon ska jag styrketräna på morgonen, gå på någon lekiton kanske och sedan segla. Heeeejdåååååå!

PS: Vår bamba i Göteborg är säääämst gemfört med den som är här (fast ingen säger "bamba"). Bambatanterna är ASSCHYSSTA! Jag vet att ni inte tror mig, men ändå, de är värsta trevliga. Visste inte att det fanns såna.... DS.

/Sara ("Hej det är Sara på Saras telefon" hahahahahahahaha)

Kommentarer
Postat av: Emma

balllt:D men vad gör du när du inte går på lektionerna då?:P du kommer va väääääärsta GRYM på ejollen sen:D:D Saknar dig!!!(L)

2007-10-10 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0