Förarbevisutbildning

 Chill att vi tar rökpauser var tionde minut på förarbevisutbildningen. Ledaren, en tjock, senil gubbe i 70-års åldern som är domaren (det första han sa till mig var: "Dig känner jag igen..." + stort hånleende) röker och vi dampar. Idag upptäckte vi en väldigt kul grej med förstoringsglasen. Då tog vi paus. Och vi har en timmas lunch. Undra hur många cigg han röker på den timmen... Fikar gör vi också. Och han kallar oss "löv" (tror han menar love) och gumman. Läskigt värre. Vi är den jobbigaste gruppen han någonsin haft. Och den består av mig, Åsa, Emma, Antonia, Alexander, två till tjejer och två till killar som är typ 7 (12). 

 Nu ska jag sova (noog!). Jag sov totalt max 3 timmar inatt och då hade jag ont i magen och ryggen, så jag sov knappt då heller. The Ring suger.
 Hejdå ha ett kul liv!
 Och kissa inte i andras brevlådor! Och säg till om ni hittar en kolhydrat! Och sno en moppe om ni vill köpa godis!


Kommentarer
Postat av: Herr X

Jag fattade inte sista delen...men den är säkert jättekul.

2007-10-16 @ 19:44:02
URL: http://xgordinjobb.blogg.se
Postat av: Emma

hhaha de e bara vissa som KAN fatta de:):D;)

2007-10-22 @ 17:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0