Okej då

På begäran av våra trogna fans ska jag nu skriva ett litet inlägg om ingenting.

Kan börja med att tala om att det vackra men underliga partytältet, som vi fått som ersättning för hemkunskapssalarna som stängts, brann upp för några veckor sedan. Sorgligt, men sant. Joina gärna Annas grupp "R.I.P Partytältet" på facebook.

9F håller på att gå helt åt helvete. Om det är positivt eller negativt är jag inte helt säker på, men vi kan ju säga så mycket som att det ska stå "Vi skola förevigt hata men aldrig glömma - 9F" på klasströjorna. Kunde knappast blivit mer passande.

Plugget tar kål på oss. Jag orkar helt enkelt inte läsa upp allt vi haft och kommer ha de senaste och kommande veckorna.


Ska härma Cassi lite också, med en spellista:
Boston - Augustana (Jag kan faktiskt början på piano :D. Den är sjuuuukt bra)
Speeding Cars - Imogen Heap
The Scientist - Coldplay
Hurricane - Bob Dylan

Usch. Det finns verkligen inget att skriva om. Jag är trött och ska göra matteläxa, skriva noevll och plugga teknik. Bajs.

Om två dagar är det helg.
PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahahahaha.
Vilken lång spellista! :)

2007-12-07 @ 18:06:37
URL: http://linncassi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0